23DE GENER DE 2013
| 
   
Cicle: ........ 2n              
                   
Nivell: ........  3                                   
U.D.: ..........hmb                               
Sessió:3 
OBJECTIUS:- :- controlar el cos en situacions  d’equilibri.  Treballar salt a la corda 
 | 
  |
| 
   
 Recursos materials:
  corda 
 | 
 |
| 
   
FASE D’ANIMACIÓ: 
Per l’espai: 
Caminem 
Correm 
Cap arrere 
Pata coixa. Peus junts. A gatameu.Asseguts.  
 | 
  |
| 
   
FASE PRINCIPAL: 
Equilibri tras salt des de  
 el banc sueco 
 el plínton 
   l’espatllera
  al llevapors 
salt de corda individual 
 | 
  |
| 
   
VOLTA A LA CALMA: 
enrrotllar les cordes i guardar-les 
 | 
  |
| 
   
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
  |
| 
   
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
  |
21 DE GENER DE 2013
CICLE 2  
NIVEL. 3  
U.D.: EXP Corp 
SESSIÓ: 2 
 OBJECTIUS: Desenrrollar la
  percepció espacio-temporal  
 a través de les
  activitats  proposades 
 | 
 
RECURSOS MATERIALS: música, cèrcols, senyals vials 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
 Soy pelota de pin-pon 
 | 
 
FASE  PRINCIPAL: 
Vis a vis 
Articulacions 
Aeróbic Educació Vial 
Joc de les cadires
  musicals 
                          Fem grups (pintant-los de un color o
  donant-li’ls un distintiu)  
Ballem una cançò i quan
  pare fem les estatues 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA 
Masatje:
  (Tchaikosvky)                           
   
Dits de ratolí 
serp 
elefant 
picoretes en el bescoll 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL 
 | 
 
OBSERVACIONES-ANOTACIONES 
 | 
 
16DE GENER DE 2013
Cicle: ........ 2n                               
 Nivell: ........ 3r                               
 U.D.: ..........HMB 
Sessió:2  
OBJECTIUS:- :Desenvolupar el colpeig en totes les 
 possibilitats(cap, peu, mà,...) 
 | 
 
 Recursos
  materials: pilotes, clarió 
 | 
 
FASE D’ANIMACIÓ: 
Atravesar la pista de la manera següent: 
Un peu lleva a l’altre 
Estil Heidi 
Creuant els peus 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Repartim un balo per parelles i assagen el colpeig amb
  el cap (FRONT) 
 2 grups en
  filera. Cada vegada colpeja un amb el cap i es fica de porter un de l’altre
  equip. Guanya l’equip que més encerte. 
Variant: empalmar amb el peu (des de més lluny) 
Frontó 
Es tracta de colpejar el baló contra la paret. Farem
  una línia en la paret per a marcar l’altura i dos per a marcar en terra els
  costats. 
Juguem un contra un a dos punts. 
Després per ordre juguem tots i es van eliminant. 
Baló sentat 
Se salva si el balo rebotat l’agafa un que estiga
  sentat.No val tirar dos vegades seguides 
 | 
 
VOLTA A LA CALMA 
S’estirem 
Fem la papallona 
Fem la p 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
14 DE GENER DE 2013
Cicle :2 
Nivell :3 
U.D.:Ens Expressem 
Sessió:  1 
Recursos materials:Música de la polka del conill  
OBJECTIUS: 
Moure’s i ballar la polka mantenint una  
actitud postural correcte Gaudir de la interpretació i pràctica de la 
 polka. Relaxar-se després d’un
  esforç 
 | 
 
FASE D´ANIMACIÓ 
Se saluden 
Formal  Modern  Abraçades   
  besos.    
 | 
 
FASE PRINCIPAL      
Explicació del ball de la polka.del conill 
Passos i consignes  
-Polka corrida--ens toquem els dorsals 
polka corrida-ens toquem el trapezi 
-polka corrida- ens toquem els bíceps 
-polka corrida- ens toquem els tríceps 
-polka corrida- ens toquem els lumbars 
- polka corrida-ens toquem els abdominals 
- polka corrida- ens toquem els bíceps femorals 
-polka corrida- ens toquem el cuadríceps 
-polka corrida- ens toquem els bessons 
polka corrida 
Conill al cau (  a la madriguera) 
Marquem el ritme (pander) 
Blanca (caminant) Negra (saltant) Corchea (Corrent) 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA 
                Moldejar la cara 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS 
 | 
 
7 DE GENER DE 2013
Cicle: ........ 2n  
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........HMB 
Sessió:1 
OBJECTIUS:- :treballar les hmb amb diferents jocs de baixa
  organització 
 | 
 
FASE D’ANIMACIÓ: 
El juego del radiocassette 
Play 
Fast foward 
Rewing 
Eject 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
1X 2 
Guts 
 | 
 
VOLTA A LA CALMA: 
congelats 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 19 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                 
Nivell: ........ 3r/4t  
U.D.: ..........EC 
Sessió :11 
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació global  
a  través de jocs
  grupals de baixa organització 
 | 
 
 Recursos
  materials: petos I pilotes. Pilota platja 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
Pilota assassina 
Dos grups diferenciats amb petos, han d’intentar , dins
  d’una pista, donar-li a un membre de l’altre equip. Si li dóna, té un tir
  però després ha de seure en una part. 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
La
  caça del colom 
L’equip B amb una pilota cadascú darrere de les línies
  grogues del pati. 
L’equip A passa d’un en un a l’altre costat intentant
  que no li donen 
Pilota
  voladora 
Amb una pilota de platja, hem de colpejar-la a l’altre
  camp.  
Normes: No es pot colpejar dues vegades seguides 
               No
  es pot passar a l’altre camp directament , primer hem de passar-li-la a algú
  del nostre equip 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Relaxació amb pilotes 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
 DIA 19 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió :11 
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació global  
a  través de jocs
  grupals de baixa organització 
 | 
 
 Recursos
  materials: petos I pilotes. Pilota platja 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
Pilota assassina 
Dos grups diferenciats amb petos, han d’intentar , dins
  d’una pista, donar-li a un membre de l’altre equip. Si li dóna, té un tir
  però després ha de seure en una part. 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
La
  caça del colom 
L’equip B amb una pilota cadascú darrere de les línies
  grogues del pati. 
L’equip A passa d’un en un a l’altre costat intentant
  que no li donen 
Pilota
  voladora 
Amb una pilota de platja, hem de colpejar-la a l’altre
  camp.  
Normes: No es pot colpejar dues vegades seguides 
               No es pot passar a l’altre camp
  directament , primer hem de passar-li-la a algú del nostre equip 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Relaxació amb pilotes 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
 DIA 17 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió :10 
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació global  
a  través de jocs
  grupals de baixa organització 
 | 
 
 Recursos
  materials: gores,cordes 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
Joc de les agrupcions 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
El
  toll 
4 grups en els cantons del camp de básquet.El cercle
  central dividit en quatre parts.Es numeren els participants de cada equip i
  el primer que arribe al seu tros sense passar-se dóna un punt a cada equip. 
El
  relleu del xandall 
Botar a tocar una corda 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Respiració:  
Tombats, respirem pujant I baixant les cames 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
 DIA 12 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                   
        
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió : 8 
OBJECTIUS:- Ejercitar-se en desequilibris i agarres  
 | 
 
 Recursos
  materials:  
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
Lapa (Pegellida)  
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Els congeladors 
Dos son  
  congeladors i pillen al resto. 
Salva uno que es el sol, que no pot ser pillat .dos
  gorres blaves i una roja 
Pols gitano 
La botella boja. Grups de 6 
La botella.Grups de 4. 
Gire la botella .El que la gire abans diu la prova i al
  que li mire la boca la fa 
Joc del comecocos per les línies 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Pares o nones 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
 DIA 10  DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió : 9  
OBJETIUS desenvolupar 
  i vivenciar l’espai i  
 el temps 
 Recursos
  Espacials: gimnas                                 
 | 
 
 Recursos materials :musica,
  balons mini 
 | 
 
FASE DE ANIMACIÓ: 
Botar la pilota al ritme de la musica 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Balo tocat 
Grups de 5.Formem un cercle i el del mig intenta tocar
  el balo 
El palmito 
Un enfront del seu grup ficat en semicercle,fa passes i
  ha d’acabar abans que els altres grups 
El baló que bota 
Dos grups enfrontats i un balo al mig.es diu un numero
  i han de portar el balo fins a la seua linia botant-lo 
Variant:    Llançaments a
  cistella 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Fem un massatge al company/a passant-li el balo per
  damunt 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 5 DE DESEMBRE DE 2012
EXAMEN D'ARTICULACIONS
REPÀS DE LLIGAR-SE ELS CORDONS
LAPA
CONGELATS!
DIA 3 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió : 7                                        
 OBJECTIUS:-
  realitzar jocs que desarrollen la  
 coordinació
  dinámico general 
 | 
 
 Recursos
  materials: boles, cercols 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
Correr colze amb colze. A la señal cambian de parejas 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Dilluns, dimarts, miércoles…( amb boles ) 
Per parelles s’avaluen 
Avaluació de l’equilibri (10 seg. Cada activitat) 
Manté la posició amb un peu 
L’altre 
Ulls tancats 
Moure el peu 
Moure el cos 
Moure el peu recolzat 
Relleu de la sabatilla 
El xiquet corre deixa la sabatilla i torna ala pata
  coixa 
Cada
  vegada mes baix 
Passar per baix d’ una corda 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Or i plata 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 28 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió :6 
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació  
 visomotriu
  a  través de jocs motrius 
 | 
 
 Recursos
  materials: pilotes de paper i de tennis. Pilotes 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
Por parejas tocarse las rodillas 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Tir
  al blanc 
Un davant d’un altre i al mig un birla. 
La
  petanca 
Blancs
  i rojos amb  pilota 
La pilota al mig, deuen agarrar-la i colpejar el
  company amb la pilota 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Dies de la setmana 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 26 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió : 5  
OBJECTIUS:-
  orientar-se per l’ espai en els jocs  
 | 
 
 Recursos materials:sacs pilota gran 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
El tauró 
Una fila al mig. Si se
  diu dreta se va a la dreta, Ezquerra el mateix. Si se diu tauró, un alumne
  previament designat deu perseguir a la resta que  deuen pujar-se a las espalderes 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Persecució amb obstacles 
Tots els alumnes
  corren per l’espai. Al senyal es queden immòbils. Es diuen dos noms .Un
  perseguix i l’altre és el perseguit, que s’ajuda dels obstacles 
Carrera de sacs 
futbol amb sacs 
Truita de mans 
 | 
 
TORNADA  A LA CALMA: 
El limpiacoches 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
DIA 22 DE NOVEMBRE DE 2012 | 
 
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió : 4 
OBJECTIUS:- :- controlar amb coordinació i precisió 
 objectes 
 | 
 
 Recursos
  materials: musica,baló i cordes 
 | 
 
FASE D’ ANIMACIÓ: 
botant junts (música) 
Corrent per l’ espai a la veu saltan junts 8 temps 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Llançar
  la pilota 
Un xiquet amb una pilota.Un altre jugador se la queda i
  tracta de tocar el jugador que té la pilota. 
Els
  siamesos amb baló 
Portar el baló amb el front,pit,esquena,abdominal 
Multisaltos en
  progressió i en regressió 
30-70-1’20-180- 250-330-420-520-630-750-880-1020-1220 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
El telegrama 
Se diu una palabra i a veure que aplega 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 19 DE NOVEMBRE DE 2012
 Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió:2 
OBJECTIUS:- desenvolupar les hmb amb el baló   gegant 
 | 
 
 Recursos
  materials: baló gegant , pilotes saltarines 
 | 
 
FASE DE ANIMACIÓ: 
Imitem als molins, granotes,serps 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
seguretat!!! 
Ens vam passant el baló en cercle/ sense caure 
Pilates sentant-se i tombant-se 
Pilotes saltarines 
Relleus amb el baló 
Juguem a les birles humanes 
Tots asseguts, el baló se’l passem amb les mans per damunt cap arrere 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Tots tombats, passa el baló per damunt 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 7 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n                          
Nivell: ........ 3r  
U.D.: ..........EC 
Sessió:1 
OBJECTIUS:- ajustar-se a l’espai i 
  millorar 
 els desplaçaments  
 | 
 
 Recursos
  materials:gorres,cordes  
 | 
 
FASE D’ANIMACIÓ: 
El pallissa 
Uno camina i l’altre li persegueix 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
El riu de les piranyetes 
Un se la queda entre dos línies i hi ha d’agafar a la
  resta que creua el riu.Al que agafen es queda de peu amb eks braços oberts 
El gran capita 
En un banc suec amb piques amb suro fem desequilibris 
Per parelles 
la carretó 
un agarra a l’altre de la cintura i es deixa arrossegar 
a cavallet 
al braç 
al muscle 
agafant-se de les mans i donant voltes 
al mateix pas 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
saltar a la corda 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
OBSERVACIONS-ANOTACIONS: 
 | 
 
DIA 5 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n             
Nivell: ........3                                                 
   
 U.D.:
  ......    cos e-t        
  Sessió:12                                                                                
                                OBJECTIUS:  Realitzar jocs de baixa complexitat,
  incidint en l’espai  a defendre i a
  atacar.                                 
 | 
 
 Recursos
  materials :piques i conos, pilota plastic,guix 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
El
  carter 
Tots asseguts excepte un. Un diu. Soc el carter i porte
  una carta per a … 
Els que tinguen..el monyo negre, la samarreta roja,  
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Lentitud – rapidessa 
Una pista de volei, En una part vas lent i en l’altra
  ràpid. 
El
  viatge de la pilota 
La pilota sempre va cap arrere 
De peu…Per dalt 
              
  Per baix 
               
  Per un costat 
Asseguts.. Per dalt 
Tombats          
Pilota
  radar 
2 pilotes. Dos mitges pistes i en cada pista un equip
  atacant i l’altre defenent. Han de tirar a una pica que esta dins de l’àrea.
  En l’àrea no es pot entrar. 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
relaxació 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 31 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n             
Nivell: ........3                                                 
   
 U.D.:
  ......    cos e-t        
  Sessió:11                                                                         
 OBJECTIUS:  Realitzar jocs de baixa complexitat, incidint
  en l’espai  a defendre i a atacar.                                 
 | 
 
 Recursos
  materials : 
piques i conos, pilota plastic,guix  | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Joc en les espalderes. Qué puc fer? 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
El xiclé
  saltarí 
Els alumnes per l’espai d’una pista de bàsquet. Un la
  queda i ha d’anar botant. Al que toca , van fent una cadena i han de pillar
  botant. 
Assalt
  a la ciutat. 
L’equip A defén tres piques en conos que són les
  banderes. L’equip B ha d’intentar agafar-les. Al que pillen eliminats.No es
  pot defendre dins l’àrea 
El papamosques 
Cercols per terra. 3 equips, han de passar-se el baló
  entre el mateix equip. 5 vegades seguides de passe és un punt. 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Raspall amb pilotes de paper. 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 29 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n             
Nivell: ........3                                                   
   
U.D.: ......    cos e-t        
         Sessió:10                                                                                                                 
OBJECTIUS: conscienciar-se   
  d’algunes deficiencies físiques                                     
 | 
 
 Recursos materials :mocadors,
  pilotes plastic 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Explicació dels invidents. Dificultats i superacions(oïda,tacte 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Conduir al company que va amb els ulls tapats 
Ordres:avant-arrere,Esquerra-dreta,parar 
Correm a cegues 
Futbol raspall am pilotes de paper  
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
gallineta cega 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 23 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n           
  Nivell: ........3                                                             
U.D.: ......    cos e-t               
 Sessió:9                                                                                                              
   
OBJECTIUS:    Realitzar jocs
  que impliquen la situació a  l’espai
  com a punt principal                          
   
 | 
 
Recursos musica, pilotes xicotetes, pilota platja   
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
* Que ve el bou.- Gran grup. En un terreny limitat. El mestre/a
  indicarà l’alumne/a que paga. El joc és d’acaçar. Els i les alumnes que van
  fugint poden salvar-se sempre que estiguen muntats en un lloc elevat ( es
  poden posar tacs, bancs...).L’alumne/a que siga acaçada passarà a pagar. 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Volei en terra agenollats  amb
  pilota de platja. 4 equips. Primer 1 x 1 
L’estrela de 4 colors.Una pilota de cada color que val punts
  diferents.Corren al voltant de l’estrela i passen per baix de les cames de la
  seua filera i agafen una pilota.se suma la puntuació 
:Roig 4p,groc,3p,verd 2p  blau
  1 p 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Or i plata 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 21 D'OCTUBRE DE 2012
Calfament per grups
Bouet en alt
DIA 17 D'OCTUBRE DE 2012
 Cicle: ......... 2n             
Nivell: ........3                                                             
U.D.: ......    cos e-t                
Sessió:8                                                                                                        
   
OBJECTIUS desenvolupar les
  HMB en referencia a unespai                                     
 | 
 
 Recursos materials: llevapors
  i matalàs 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
El rei del castell 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Mar-aire-terra 
Seguéis al número 
Numerats de l’1 al tres. Es persegueixen i uno descansa. 
Variant: 
Dos agafats de la ma i pillen a l’altre 
Blanques i negres amb pilotes i ringos.xutar la pilota damunt del
  ringo 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
L’espill 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 15 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n         
    Nivell: ........3                                                             
   
U.D.: ......    cos e-t                
 Sessió:  6                                                                                                              
OBJECTIUS:   interioritzar    el tempo individual i reconeixer    el del grup                              
 | 
 
 Recursos materials:balo blanet
   
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Grups de 2,3,4 van a la mateixa velocitat i pas 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Comprobar la diferencia de duracio en atravesar un espai segons la
  forma de desplaçament 
.    -        corrent
  els dos 
0.      -        corrent
  els dos de la ma 
0.      -        a
  cavall 
0.      -        arrossegant
  a l’altre 
colpbol 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Ens fiquem durs i molls 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 10 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n         
    Nivell: ........3                                                           
   
U.D.: ......    cos e-t                
 Sessió:  6                                                                                                              
OBJECTIUS:   interioritzar    el tempo individual i reconeixer    el del grup                              
 | 
 
 Recursos materials:balo blanet
   
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Grups de 2,3,4 van a la mateixa velocitat i pas 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Comprobar la diferencia de duracio en atravesar un espai segons la
  forma de desplaçament 
.    -        corrent
  els dos 
0.      -        corrent
  els dos de la ma 
0.      -        a
  cavall 
0.      -        arrossegant
  a l’altre 
colpbol 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Ens fiquem durs i molls 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 8 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n           
  Nivell: ........3                                                               
U.D.: .... COS-E-T                
   
  Sessió:   5                                                
   
OBJECTIUS Prendre consciencia de la posició del cor  i de les pulsacions                               
 | 
 
 Recursos materials: balo de
  plastic blanet 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Tenim el cos i anem a dibuixar-li una línia imaginaria que partisca
  el cos en dos meitats de forma vertical 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
A l’esquerra tenim el COR 
Ens fiquem la ma al cor i hem de sentir les pulsacions 
caminem i comprovem les pulsacions 
correm durant cinc minuts.  i
  comprovem les pulsacions 
Correm  en esprint  i comprovem les pulsacions 
Si fem un esforç, el cor va més apressa? 
Explicació dels beneficis de l ‘ exercici 
colpbol 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
el minut 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 1 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n           
  Nivell: ........3                                                            
   
U.D.: .... COS-E-T                
   
  Sessió:   4                                                
   
OBJECTIUS afermar   l’esquema
  corporal  i el bot a la corda   
 | 
 
 Recursos materials: saquets 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Explicació dels principals ossos, musculs i articulacions 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
La paradeta dels ossos, musculs i articulacions 
Conos piques i retalls de paper amb ossos, musculs i articulacions 
Botem a la corda per pasos de forma individual (al que li faja falta) 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
El parxis 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 10 DE SETEMBRE DE 2012
AVALUACIÓ INICIAL
PRESENTACIÓ
Equilibri (pata coixa + banc invertit) 
 | 
 
Coordinació
  10 aros 
 | 
 
corre
  coordinadament 
 | 
 
Salta
  un pilonet 
 | 
 
Salta
  un matalàs finet 
 | 
 
| Voltereta | 
 VOLTA A LA CALMA
Jocs amb pilotes de goma
DIA 19 DE SETEMBRE DE 2012
 
DIA 12 DE SETEMBRE DE 2012
AVALUACIÓ INICIAL
CORDA
CUCLILLES SALT I CAMINAR
BOTAR PILOTA
LLANÇAMENT A CISTELLA
JOC DE LLANÇAMENT I RECEPCIÓ
LLANÇAMENT A CISTELLA
JOC DE LLANÇAMENT I RECEPCIÓ
DIA 17 DE SETEMBRE DE 2012
 
Cicle: ......... 2n           
  Nivell: ........3                                                            
   
U.D.: .... COS-E-T                
   
  Sessió:   1                                                  
OBJECTIUSDesenrotllar la conducta 
  motriu vivenciant  l'espai.                                             
 | 
 
  Recursos materials: Fer
  triangles, quadrats , pentagono i 
  heptagonos de paper,cercols 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Calfament 
“Cuba” 
Un alumne/a la porta i perseguix als altres en un espai determinat
  (mitja pista). Per a no ser agarrat s'ha d'obrir les cames  quedant estàtic. Podrà continuar si algú li
  passa per davall. 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
agafe al relleu 
Grups de 3. Ix l'1 i recorre una distància. Torna i agarra al 2 de la
  mà i recorren  junts sense soltar-se la
  mateixa distància. Tornen i agarren el 3 i fan el mateix els tres junts 
Els carrancs 
Per parelles,  els membres A de
  la parella se situen en una de les línies laterals. Els B en l'altra. Al
  senyal han d'anar a quatre suports d'esquena i ajuntar-se amb la seua parella 
Conduir i xutar  
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Respirem 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 19 DE SETEMBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n           
  Nivell:
  ........3                                                            
   
U.D.: .... COS-E-T                  
  Sessió: 2                                                 
   
OBJECTIUS- Prendre consciència del  temps en relació a l'espai i/o  activitats proposades.        
 | 
 
Recursos materials: figures geomètriques, cércols, 1 pilota, banc, pilonets 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Contem segons a diferents ritmes 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Circuit 
D’un
  en un o de dos en dos.  
Saltar un banc, passar per baix del banc, seure en un
  cèrcol, passar cèrcols 
 Relleu de figures 
Fer triangles, quadrats , pentagono i  heptagono 
Grups de 4, el següent ha de portar una figura que
  tinga més costats 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
La
  bomba. 
Tots els alumnes en cercle i un al mig, assegut i amb
  els ulls tancats. 
Els alumnes del cercle es passen una pilota i el
  xiquet/a què està assegut al mig compte de cap 15. Quan porta 5 alça una mà,
  quan porta 10 l'altra, i a 15 diu “ja” i obri els ulls. El que tinga la
  pilota es posarà al mig, però quan retorne al cercle el farà assegut 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 24 DE SETEMBRE
Cicle: ......... 2n           
  Nivell: ........3                                                               
U.D.: .... COS-E-T                
   
  Sessió:   3                                               
   
OBJECTIUS consolidar les 
  principals nocions espacials i 
  temporals 
 | 
 
 Recursos materials:: banc ,
  pandero, gorres 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Explicació ossos, músculs 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Joc de les parades del cos: articulacions 
Tres piques i tres conos:Tronc-cap, braços i cames 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
COMENTARI 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
DIA 26 DE SETEMBRE
Cicle: ......... 2n           
  Nivell: ........3                                                            
   
U.D.: .... COS-E-T                
   
  Sessió:   3                                               
   
OBJECTIUS consolidar les 
  principals nocions espacials i 
  temporals 
 | 
 
 Recursos materials:: banc ,
  pandero, gorres 
 | 
 
FASE D'ANIMACIÓ: 
Joc de la Tula 
 | 
 
FASE PRINCIPAL: 
Anem per un banc suec..per damunt, per baix, invertit 
Caminen al son del pandero 
Polis i cacos 
 | 
 
TORNADA A LA CALMA: 
Nugar-se les trenilles de les sabates 
 | 
 
HIGIENE PERSONAL: 
 | 
 
No hay comentarios:
Publicar un comentario