23DE GENER DE 2013
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3
U.D.: ..........hmb
Sessió:3
OBJECTIUS:- :- controlar el cos en situacions d’equilibri. Treballar salt a la corda
|
|
Recursos materials:
corda
|
|
FASE D’ANIMACIÓ:
Per l’espai:
Caminem
Correm
Cap arrere
Pata coixa. Peus junts. A gatameu.Asseguts.
|
|
FASE PRINCIPAL:
Equilibri tras salt des de
el banc sueco
el plínton
l’espatllera
al llevapors
salt de corda individual
|
|
VOLTA A LA CALMA:
enrrotllar les cordes i guardar-les
|
|
HIGIENE PERSONAL:
|
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
21 DE GENER DE 2013
CICLE 2
NIVEL. 3
U.D.: EXP Corp
SESSIÓ: 2
OBJECTIUS: Desenrrollar la
percepció espacio-temporal
a través de les
activitats proposades
|
RECURSOS MATERIALS: música, cèrcols, senyals vials
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Soy pelota de pin-pon
|
FASE PRINCIPAL:
Vis a vis
Articulacions
Aeróbic Educació Vial
Joc de les cadires
musicals
Fem grups (pintant-los de un color o
donant-li’ls un distintiu)
Ballem una cançò i quan
pare fem les estatues
|
TORNADA A LA CALMA
Masatje:
(Tchaikosvky)
Dits de ratolí
serp
elefant
picoretes en el bescoll
|
HIGIENE PERSONAL
|
OBSERVACIONES-ANOTACIONES
|
16DE GENER DE 2013
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........HMB
Sessió:2
OBJECTIUS:- :Desenvolupar el colpeig en totes les
possibilitats(cap, peu, mà,...)
|
Recursos
materials: pilotes, clarió
|
FASE D’ANIMACIÓ:
Atravesar la pista de la manera següent:
Un peu lleva a l’altre
Estil Heidi
Creuant els peus
|
FASE PRINCIPAL:
Repartim un balo per parelles i assagen el colpeig amb
el cap (FRONT)
2 grups en
filera. Cada vegada colpeja un amb el cap i es fica de porter un de l’altre
equip. Guanya l’equip que més encerte.
Variant: empalmar amb el peu (des de més lluny)
Frontó
Es tracta de colpejar el baló contra la paret. Farem
una línia en la paret per a marcar l’altura i dos per a marcar en terra els
costats.
Juguem un contra un a dos punts.
Després per ordre juguem tots i es van eliminant.
Baló sentat
Se salva si el balo rebotat l’agafa un que estiga
sentat.No val tirar dos vegades seguides
|
VOLTA A LA CALMA
S’estirem
Fem la papallona
Fem la p
|
HIGIENE PERSONAL:
|
14 DE GENER DE 2013
Cicle :2
Nivell :3
U.D.:Ens Expressem
Sessió: 1
Recursos materials:Música de la polka del conill
OBJECTIUS:
Moure’s i ballar la polka mantenint una
actitud postural correcte Gaudir de la interpretació i pràctica de la
polka. Relaxar-se després d’un
esforç
|
FASE D´ANIMACIÓ
Se saluden
Formal Modern Abraçades
besos.
|
FASE PRINCIPAL
Explicació del ball de la polka.del conill
Passos i consignes
-Polka corrida--ens toquem els dorsals
polka corrida-ens toquem el trapezi
-polka corrida- ens toquem els bíceps
-polka corrida- ens toquem els tríceps
-polka corrida- ens toquem els lumbars
- polka corrida-ens toquem els abdominals
- polka corrida- ens toquem els bíceps femorals
-polka corrida- ens toquem el cuadríceps
-polka corrida- ens toquem els bessons
polka corrida
Conill al cau ( a la madriguera)
Marquem el ritme (pander)
Blanca (caminant) Negra (saltant) Corchea (Corrent)
|
TORNADA A LA CALMA
Moldejar la cara
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS
|
7 DE GENER DE 2013
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........HMB
Sessió:1
OBJECTIUS:- :treballar les hmb amb diferents jocs de baixa
organització
|
FASE D’ANIMACIÓ:
El juego del radiocassette
Play
Fast foward
Rewing
Eject
|
FASE PRINCIPAL:
1X 2
Guts
|
VOLTA A LA CALMA:
congelats
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 19 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r/4t
U.D.: ..........EC
Sessió :11
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació global
a través de jocs
grupals de baixa organització
|
Recursos
materials: petos I pilotes. Pilota platja
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Pilota assassina
Dos grups diferenciats amb petos, han d’intentar , dins
d’una pista, donar-li a un membre de l’altre equip. Si li dóna, té un tir
però després ha de seure en una part.
|
FASE PRINCIPAL:
La
caça del colom
L’equip B amb una pilota cadascú darrere de les línies
grogues del pati.
L’equip A passa d’un en un a l’altre costat intentant
que no li donen
Pilota
voladora
Amb una pilota de platja, hem de colpejar-la a l’altre
camp.
Normes: No es pot colpejar dues vegades seguides
No
es pot passar a l’altre camp directament , primer hem de passar-li-la a algú
del nostre equip
|
TORNADA A LA CALMA:
Relaxació amb pilotes
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 19 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió :11
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació global
a través de jocs
grupals de baixa organització
|
Recursos
materials: petos I pilotes. Pilota platja
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Pilota assassina
Dos grups diferenciats amb petos, han d’intentar , dins
d’una pista, donar-li a un membre de l’altre equip. Si li dóna, té un tir
però després ha de seure en una part.
|
FASE PRINCIPAL:
La
caça del colom
L’equip B amb una pilota cadascú darrere de les línies
grogues del pati.
L’equip A passa d’un en un a l’altre costat intentant
que no li donen
Pilota
voladora
Amb una pilota de platja, hem de colpejar-la a l’altre
camp.
Normes: No es pot colpejar dues vegades seguides
No es pot passar a l’altre camp
directament , primer hem de passar-li-la a algú del nostre equip
|
TORNADA A LA CALMA:
Relaxació amb pilotes
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 17 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió :10
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació global
a través de jocs
grupals de baixa organització
|
Recursos
materials: gores,cordes
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Joc de les agrupcions
|
FASE PRINCIPAL:
El
toll
4 grups en els cantons del camp de básquet.El cercle
central dividit en quatre parts.Es numeren els participants de cada equip i
el primer que arribe al seu tros sense passar-se dóna un punt a cada equip.
El
relleu del xandall
Botar a tocar una corda
|
TORNADA A LA CALMA:
Respiració:
Tombats, respirem pujant I baixant les cames
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 12 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió : 8
OBJECTIUS:- Ejercitar-se en desequilibris i agarres
|
Recursos
materials:
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Lapa (Pegellida)
|
FASE PRINCIPAL:
Els congeladors
Dos son
congeladors i pillen al resto.
Salva uno que es el sol, que no pot ser pillat .dos
gorres blaves i una roja
Pols gitano
La botella boja. Grups de 6
La botella.Grups de 4.
Gire la botella .El que la gire abans diu la prova i al
que li mire la boca la fa
Joc del comecocos per les línies
|
TORNADA A LA CALMA:
Pares o nones
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 10 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió : 9
OBJETIUS desenvolupar
i vivenciar l’espai i
el temps
Recursos
Espacials: gimnas
|
Recursos materials :musica,
balons mini
|
FASE DE ANIMACIÓ:
Botar la pilota al ritme de la musica
|
FASE PRINCIPAL:
Balo tocat
Grups de 5.Formem un cercle i el del mig intenta tocar
el balo
El palmito
Un enfront del seu grup ficat en semicercle,fa passes i
ha d’acabar abans que els altres grups
El baló que bota
Dos grups enfrontats i un balo al mig.es diu un numero
i han de portar el balo fins a la seua linia botant-lo
Variant: Llançaments a
cistella
|
TORNADA A LA CALMA:
Fem un massatge al company/a passant-li el balo per
damunt
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 5 DE DESEMBRE DE 2012
EXAMEN D'ARTICULACIONS
REPÀS DE LLIGAR-SE ELS CORDONS
LAPA
CONGELATS!
DIA 3 DE DESEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió : 7
OBJECTIUS:-
realitzar jocs que desarrollen la
coordinació
dinámico general
|
Recursos
materials: boles, cercols
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Correr colze amb colze. A la señal cambian de parejas
|
FASE PRINCIPAL:
Dilluns, dimarts, miércoles…( amb boles )
Per parelles s’avaluen
Avaluació de l’equilibri (10 seg. Cada activitat)
Manté la posició amb un peu
L’altre
Ulls tancats
Moure el peu
Moure el cos
Moure el peu recolzat
Relleu de la sabatilla
El xiquet corre deixa la sabatilla i torna ala pata
coixa
Cada
vegada mes baix
Passar per baix d’ una corda
|
TORNADA A LA CALMA:
Or i plata
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 28 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió :6
OBJECTIUS:- Desenrrotllar la coordinació
visomotriu
a través de jocs motrius
|
Recursos
materials: pilotes de paper i de tennis. Pilotes
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
Por parejas tocarse las rodillas
|
FASE PRINCIPAL:
Tir
al blanc
Un davant d’un altre i al mig un birla.
La
petanca
Blancs
i rojos amb pilota
La pilota al mig, deuen agarrar-la i colpejar el
company amb la pilota
|
TORNADA A LA CALMA:
Dies de la setmana
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 26 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió : 5
OBJECTIUS:-
orientar-se per l’ espai en els jocs
|
Recursos materials:sacs pilota gran
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
El tauró
Una fila al mig. Si se
diu dreta se va a la dreta, Ezquerra el mateix. Si se diu tauró, un alumne
previament designat deu perseguir a la resta que deuen pujar-se a las espalderes
|
FASE PRINCIPAL:
Persecució amb obstacles
Tots els alumnes
corren per l’espai. Al senyal es queden immòbils. Es diuen dos noms .Un
perseguix i l’altre és el perseguit, que s’ajuda dels obstacles
Carrera de sacs
futbol amb sacs
Truita de mans
|
TORNADA A LA CALMA:
El limpiacoches
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
DIA 22 DE NOVEMBRE DE 2012 |
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió : 4
OBJECTIUS:- :- controlar amb coordinació i precisió
objectes
|
Recursos
materials: musica,baló i cordes
|
FASE D’ ANIMACIÓ:
botant junts (música)
Corrent per l’ espai a la veu saltan junts 8 temps
|
FASE PRINCIPAL:
Llançar
la pilota
Un xiquet amb una pilota.Un altre jugador se la queda i
tracta de tocar el jugador que té la pilota.
Els
siamesos amb baló
Portar el baló amb el front,pit,esquena,abdominal
Multisaltos en
progressió i en regressió
30-70-1’20-180- 250-330-420-520-630-750-880-1020-1220
|
TORNADA A LA CALMA:
El telegrama
Se diu una palabra i a veure que aplega
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 19 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió:2
OBJECTIUS:- desenvolupar les hmb amb el baló gegant
|
Recursos
materials: baló gegant , pilotes saltarines
|
FASE DE ANIMACIÓ:
Imitem als molins, granotes,serps
|
FASE PRINCIPAL:
seguretat!!!
Ens vam passant el baló en cercle/ sense caure
Pilates sentant-se i tombant-se
Pilotes saltarines
Relleus amb el baló
Juguem a les birles humanes
Tots asseguts, el baló se’l passem amb les mans per damunt cap arrere
|
TORNADA A LA CALMA:
Tots tombats, passa el baló per damunt
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 7 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ........ 2n
Nivell: ........ 3r
U.D.: ..........EC
Sessió:1
OBJECTIUS:- ajustar-se a l’espai i
millorar
els desplaçaments
|
Recursos
materials:gorres,cordes
|
FASE D’ANIMACIÓ:
El pallissa
Uno camina i l’altre li persegueix
|
FASE PRINCIPAL:
El riu de les piranyetes
Un se la queda entre dos línies i hi ha d’agafar a la
resta que creua el riu.Al que agafen es queda de peu amb eks braços oberts
El gran capita
En un banc suec amb piques amb suro fem desequilibris
Per parelles
la carretó
un agarra a l’altre de la cintura i es deixa arrossegar
a cavallet
al braç
al muscle
agafant-se de les mans i donant voltes
al mateix pas
|
TORNADA A LA CALMA:
saltar a la corda
|
HIGIENE PERSONAL:
|
OBSERVACIONS-ANOTACIONS:
|
DIA 5 DE NOVEMBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.:
...... cos e-t
Sessió:12
OBJECTIUS: Realitzar jocs de baixa complexitat,
incidint en l’espai a defendre i a
atacar.
|
Recursos
materials :piques i conos, pilota plastic,guix
|
FASE D'ANIMACIÓ:
El
carter
Tots asseguts excepte un. Un diu. Soc el carter i porte
una carta per a …
Els que tinguen..el monyo negre, la samarreta roja,
|
FASE PRINCIPAL:
Lentitud – rapidessa
Una pista de volei, En una part vas lent i en l’altra
ràpid.
El
viatge de la pilota
La pilota sempre va cap arrere
De peu…Per dalt
Per baix
Per un costat
Asseguts.. Per dalt
Tombats
Pilota
radar
2 pilotes. Dos mitges pistes i en cada pista un equip
atacant i l’altre defenent. Han de tirar a una pica que esta dins de l’àrea.
En l’àrea no es pot entrar.
|
TORNADA A LA CALMA:
relaxació
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 31 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.:
...... cos e-t
Sessió:11
OBJECTIUS: Realitzar jocs de baixa complexitat, incidint
en l’espai a defendre i a atacar.
|
Recursos
materials :
piques i conos, pilota plastic,guix |
FASE D'ANIMACIÓ:
Joc en les espalderes. Qué puc fer?
|
FASE PRINCIPAL:
El xiclé
saltarí
Els alumnes per l’espai d’una pista de bàsquet. Un la
queda i ha d’anar botant. Al que toca , van fent una cadena i han de pillar
botant.
Assalt
a la ciutat.
L’equip A defén tres piques en conos que són les
banderes. L’equip B ha d’intentar agafar-les. Al que pillen eliminats.No es
pot defendre dins l’àrea
El papamosques
Cercols per terra. 3 equips, han de passar-se el baló
entre el mateix equip. 5 vegades seguides de passe és un punt.
|
TORNADA A LA CALMA:
Raspall amb pilotes de paper.
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 29 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: ...... cos e-t
Sessió:10
OBJECTIUS: conscienciar-se
d’algunes deficiencies físiques
|
Recursos materials :mocadors,
pilotes plastic
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Explicació dels invidents. Dificultats i superacions(oïda,tacte
|
FASE PRINCIPAL:
Conduir al company que va amb els ulls tapats
Ordres:avant-arrere,Esquerra-dreta,parar
Correm a cegues
Futbol raspall am pilotes de paper
|
TORNADA A LA CALMA:
gallineta cega
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 23 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: ...... cos e-t
Sessió:9
OBJECTIUS: Realitzar jocs
que impliquen la situació a l’espai
com a punt principal
|
Recursos musica, pilotes xicotetes, pilota platja
|
FASE D'ANIMACIÓ:
* Que ve el bou.- Gran grup. En un terreny limitat. El mestre/a
indicarà l’alumne/a que paga. El joc és d’acaçar. Els i les alumnes que van
fugint poden salvar-se sempre que estiguen muntats en un lloc elevat ( es
poden posar tacs, bancs...).L’alumne/a que siga acaçada passarà a pagar.
|
FASE PRINCIPAL:
Volei en terra agenollats amb
pilota de platja. 4 equips. Primer 1 x 1
L’estrela de 4 colors.Una pilota de cada color que val punts
diferents.Corren al voltant de l’estrela i passen per baix de les cames de la
seua filera i agafen una pilota.se suma la puntuació
:Roig 4p,groc,3p,verd 2p blau
1 p
|
TORNADA A LA CALMA:
Or i plata
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 21 D'OCTUBRE DE 2012
Calfament per grups
Bouet en alt
DIA 17 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: ...... cos e-t
Sessió:8
OBJECTIUS desenvolupar les
HMB en referencia a unespai
|
Recursos materials: llevapors
i matalàs
|
FASE D'ANIMACIÓ:
El rei del castell
|
FASE PRINCIPAL:
Mar-aire-terra
Seguéis al número
Numerats de l’1 al tres. Es persegueixen i uno descansa.
Variant:
Dos agafats de la ma i pillen a l’altre
Blanques i negres amb pilotes i ringos.xutar la pilota damunt del
ringo
|
TORNADA A LA CALMA:
L’espill
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 15 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: ...... cos e-t
Sessió: 6
OBJECTIUS: interioritzar el tempo individual i reconeixer el del grup
|
Recursos materials:balo blanet
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Grups de 2,3,4 van a la mateixa velocitat i pas
|
FASE PRINCIPAL:
Comprobar la diferencia de duracio en atravesar un espai segons la
forma de desplaçament
. - corrent
els dos
0. - corrent
els dos de la ma
0. - a
cavall
0. - arrossegant
a l’altre
colpbol
|
TORNADA A LA CALMA:
Ens fiquem durs i molls
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 10 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: ...... cos e-t
Sessió: 6
OBJECTIUS: interioritzar el tempo individual i reconeixer el del grup
|
Recursos materials:balo blanet
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Grups de 2,3,4 van a la mateixa velocitat i pas
|
FASE PRINCIPAL:
Comprobar la diferencia de duracio en atravesar un espai segons la
forma de desplaçament
. - corrent
els dos
0. - corrent
els dos de la ma
0. - a
cavall
0. - arrossegant
a l’altre
colpbol
|
TORNADA A LA CALMA:
Ens fiquem durs i molls
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 8 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: .... COS-E-T
Sessió: 5
OBJECTIUS Prendre consciencia de la posició del cor i de les pulsacions
|
Recursos materials: balo de
plastic blanet
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Tenim el cos i anem a dibuixar-li una línia imaginaria que partisca
el cos en dos meitats de forma vertical
|
FASE PRINCIPAL:
A l’esquerra tenim el COR
Ens fiquem la ma al cor i hem de sentir les pulsacions
caminem i comprovem les pulsacions
correm durant cinc minuts. i
comprovem les pulsacions
Correm en esprint i comprovem les pulsacions
Si fem un esforç, el cor va més apressa?
Explicació dels beneficis de l ‘ exercici
colpbol
|
TORNADA A LA CALMA:
el minut
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 1 D'OCTUBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: .... COS-E-T
Sessió: 4
OBJECTIUS afermar l’esquema
corporal i el bot a la corda
|
Recursos materials: saquets
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Explicació dels principals ossos, musculs i articulacions
|
FASE PRINCIPAL:
La paradeta dels ossos, musculs i articulacions
Conos piques i retalls de paper amb ossos, musculs i articulacions
Botem a la corda per pasos de forma individual (al que li faja falta)
|
TORNADA A LA CALMA:
El parxis
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 10 DE SETEMBRE DE 2012
AVALUACIÓ INICIAL
PRESENTACIÓ
Equilibri (pata coixa + banc invertit)
|
Coordinació
10 aros
|
corre
coordinadament
|
Salta
un pilonet
|
Salta
un matalàs finet
|
Voltereta |
VOLTA A LA CALMA
Jocs amb pilotes de goma
DIA 19 DE SETEMBRE DE 2012
DIA 12 DE SETEMBRE DE 2012
AVALUACIÓ INICIAL
CORDA
CUCLILLES SALT I CAMINAR
BOTAR PILOTA
LLANÇAMENT A CISTELLA
JOC DE LLANÇAMENT I RECEPCIÓ
LLANÇAMENT A CISTELLA
JOC DE LLANÇAMENT I RECEPCIÓ
DIA 17 DE SETEMBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: .... COS-E-T
Sessió: 1
OBJECTIUSDesenrotllar la conducta
motriu vivenciant l'espai.
|
Recursos materials: Fer
triangles, quadrats , pentagono i
heptagonos de paper,cercols
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Calfament
“Cuba”
Un alumne/a la porta i perseguix als altres en un espai determinat
(mitja pista). Per a no ser agarrat s'ha d'obrir les cames quedant estàtic. Podrà continuar si algú li
passa per davall.
|
FASE PRINCIPAL:
agafe al relleu
Grups de 3. Ix l'1 i recorre una distància. Torna i agarra al 2 de la
mà i recorren junts sense soltar-se la
mateixa distància. Tornen i agarren el 3 i fan el mateix els tres junts
Els carrancs
Per parelles, els membres A de
la parella se situen en una de les línies laterals. Els B en l'altra. Al
senyal han d'anar a quatre suports d'esquena i ajuntar-se amb la seua parella
Conduir i xutar
|
TORNADA A LA CALMA:
Respirem
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 19 DE SETEMBRE DE 2012
Cicle: ......... 2n
Nivell:
........3
U.D.: .... COS-E-T
Sessió: 2
OBJECTIUS- Prendre consciència del temps en relació a l'espai i/o activitats proposades.
|
Recursos materials: figures geomètriques, cércols, 1 pilota, banc, pilonets
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Contem segons a diferents ritmes
|
FASE PRINCIPAL:
Circuit
D’un
en un o de dos en dos.
Saltar un banc, passar per baix del banc, seure en un
cèrcol, passar cèrcols
Relleu de figures
Fer triangles, quadrats , pentagono i heptagono
Grups de 4, el següent ha de portar una figura que
tinga més costats
|
TORNADA A LA CALMA:
La
bomba.
Tots els alumnes en cercle i un al mig, assegut i amb
els ulls tancats.
Els alumnes del cercle es passen una pilota i el
xiquet/a què està assegut al mig compte de cap 15. Quan porta 5 alça una mà,
quan porta 10 l'altra, i a 15 diu “ja” i obri els ulls. El que tinga la
pilota es posarà al mig, però quan retorne al cercle el farà assegut
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 24 DE SETEMBRE
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: .... COS-E-T
Sessió: 3
OBJECTIUS consolidar les
principals nocions espacials i
temporals
|
Recursos materials:: banc ,
pandero, gorres
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Explicació ossos, músculs
|
FASE PRINCIPAL:
Joc de les parades del cos: articulacions
Tres piques i tres conos:Tronc-cap, braços i cames
|
TORNADA A LA CALMA:
COMENTARI
|
HIGIENE PERSONAL:
|
DIA 26 DE SETEMBRE
Cicle: ......... 2n
Nivell: ........3
U.D.: .... COS-E-T
Sessió: 3
OBJECTIUS consolidar les
principals nocions espacials i
temporals
|
Recursos materials:: banc ,
pandero, gorres
|
FASE D'ANIMACIÓ:
Joc de la Tula
|
FASE PRINCIPAL:
Anem per un banc suec..per damunt, per baix, invertit
Caminen al son del pandero
Polis i cacos
|
TORNADA A LA CALMA:
Nugar-se les trenilles de les sabates
|
HIGIENE PERSONAL:
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario